Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 26.04. 2024
Dnes má svátek Oto
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Rekordní výtěžek charitativní kampaně 10.072.011 Kč!

26. 09. 2011 | Novinky
Dosažením rekordního výtěžku ve prospěch ohrožených dětí skončil třetí ročník charitativní kampaně „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ pořádaný sítí drogerií a parfumerií ROSSMANN. Přízeň a podpora lidí ze všech míst České republiky, kteří se do charitativní kampaně zapojili, byla ohromující a získaná částka 10.072.011 Kč je velkým přínosem v oblasti pomoci zdravotně postiženým dětem a novorozencům.

„Jsme nadšení, vážíme si zájmu všech našich zákazníků, zaměstnanců a partnerů, kteří se na charitativní kampani podíleli a neotočili se zády k potřebám zdravotně znevýhodněných dětí. Za uplynulé tři roky, kdy pořádáme charitativní kampaň 5 000 000 Kč pro dětský úsměv, jsme pomohli celkovou sumou 21.584.603 Kč. Jsme rádi, že můžeme pomáhat a darovat dětem úsměv. Kampani se věnujeme s velkým zaujetím a těší nás, že naše snaha má opakovaně úspěch.“ uvedl František Wagner, jednatel společnosti ROSSMANN

Nadace Naše dítě„Je to společné dílo ve prospěch dětí, které se od narození potýkají se zdravotními problémy, a my se musíme snažit alespoň takto jim pomoci zmírnit jejich nelehké dětství. Na tento rekord jsme pochopitelně hrdí, stejně tak všichni zaměstnanci společnosti ROSSMANN a věřím, že i lidé, kteří neváhali a přišli kampaň podpořit. Výtěžku bylo dosaženo během pouhých šesti dnů, děkujeme všem, kteří pomohli“ řekl Vladimír Mikel, jednatel společnosti ROSSMANN.

Charitativní kampaň „5 000 000 Kč pro dětský úsměv“ také letos podpořila řada známých osobností, a to nejen morálně, ale vlastním nákupem běžné drogerie označené symbolem kampaně, tedy logem úsměvu. Darovat dětem úsměv přišla moderátorka Ivana Gottová, moderátorka a herečka Mahulena Bočanová, herci a moderátoři Roman Vojtek s Petrem Vondráčkem.

Průběh kampaně sledujte ve videu na www.youtube.com/nasedite.


Zdroj, foto: Rossmann


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !